Automatische incasso mislukt

Wanneer een automatische incasso is mislukt ontvang je hiervan een bericht per e-mail. Het is mogelijk om hierna de automatische incasso opnieuw in gang te zetten. Mocht je niet (meer) via automatische incasso willen betalen dan zijn er ook andere betaalmethoden om je factuur te voldoen.

Zie de instructies https://helpdesk.mijndomein.nl/hc/nl/articles/200375581-Automatische-incasso-mislukt voor het betalen van een factuur.
Zolang het betaalproces nog bezig is kun je de betaling niet nogmaals in gang zetten. Dit om dubbele betalingen te voorkomen.

  • Houd er rekening mee dat een automatische incasso is gelimiteerd tot 5 betaalpogingen.
    Hierna is het enkel mogelijk om te betalen via iDeal of Creditcard.

  • Let erop dat de tenaamstelling van de rekeninghouder exact overeenkomt zoals op het bankafschrift vermeld staat.
    Als je gebruik maakt van een bedrijfsrekening vermeld dan de bedrijfsnaam voluit.

  • Ook de naam-, adres- en woonplaats gegevens dienen correct ingevuld te zijn,
    die zijn van belang voor het betaalproces. Controleer deze gegevens voordat je een nieuwe betaling in gang zet. Zie hiervoor de instructie voor het wijzigen van de accountgegevens.

Indien je andere problemen ervaart neem dan direct contact op met de helpdesk.
Zie hierbij de instructies over het mislukken van de betaling.

Was dit artikel nuttig?