Hulp nodig?

Mijndomein is altijd gemakkelijk te bereiken

Voor veel vragen kun je het antwoord vaak al vinden in ons helpcenter.

Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier, wij helpen je dan graag verder. Mocht je daar ook niet uitkomen dan kan je ons ook mailen. Daarnaast zijn we bereikbaar via Facebook, Twitter en zijn we grote delen van de dag bereikbaar via Chat.

Om de kosten voor jou zo laag mogelijk te houden, rijden onze medewerkers niet in dure lease-auto's, zitten we niet in het centrum van een grote stad en hebben we geen duur callcenter voor ons werken.

Wel zijn we razendsnel en goed te bereiken: Bij Mijndomein beantwoorden echte experts jouw vragen. Het antwoord ontvang je per e-mail, en we plaatsen het antwoord ook in je eigen Dashboard zodat je dit altijd eenvoudig terug kan vinden.

Kan ik toch telefonisch geholpen worden?

Omdat we geen telefonische helpdesk hebben, is er geen telefoonnummer waar je ons op kan bereiken. Als onze expert ervaart dat telefonisch contact noodzakelijk is voor het oplossen/beantwoorden van je vraag, dan neemt onze expert contact op met jou. Hierdoor hoef je niet naar een duur 0900 nummer te bellen en sta je niet in de wachtrij, maar krijg je meteen een van onze medewerkers te spreken.

Was dit artikel nuttig?