Tijdens een houderwijziging kunnen er een aantal situaties zijn waarin de houderwijziging niet lukt. Hieronder vindt je daar meer uitleg over:
De houderwijziging kan niet in gang gezet worden als:
- Er facturen open staan op het account.
Zorg ervoor dat alle facturen betaald zijn. betalen van openstaande facturen. - Er een opzegging aangevraagd is.
Maak deze eerst ongedaan. ongedaan maken van een opzegging. - Er al eerder een overdracht is aangevraagd, die niet voltooid is.
Wanneer ontvang je een foutmelding:
- Ben je op 1 computer ingelogd op beide accounts, log dan eerst uit van het oude account. Er verschijnt anders een foutmelding. Na uitloggen van het oude account, kan je de houderwijziging bevestigen op het nieuwe account.
- Ontvang je een andere foutmelding over het nieuwe account, de houderwijziging of zie je de domeinen niet staan om over te zetten?
Neem dan contact op met onze specialisten. Stuur ook gelijk een afbeelding mee van de foutmelding of hetgeen dat niet lukt in het account. Zo kunnen wij goed zien, hoe we het beste kunnen helpen.