Hoe pas ik de afzender naam aan in de webmail?
- Login op de webmail
- Klik rechtsboven op het tandwieltje. Je komt nu in de instellingen terecht
- Klik op "Accounts"
- En klik nu op "Bewerken" achter E-mail
- Vul bij "Uw naam" de naam die je wenst als afzender. Het gaat dan om de juiste voor- en achternaam.
Een naam van de afzender instellen kan alleen gedaan worden door op het e-mailadres zelf (waarvan je het wilt instellen) in te loggen op de webmail. Het is dus niet mogelijk om vanuit 1 account waarmee je bent ingelogd op de webmail het in te stellen voor de extra toegevoegde accounts. Per e-mailadres waarop je de naam wilt aanpassen zal je dus apart moeten inloggen op de webmail.
Krijg je de melding: Reject for policy reason?
Als je de melding 'reject for policy reason' krijgt dan staan je voor- en achternaam in de webmail niet goed ingesteld. Je zal in dat geval je voor- en achternaam moeten invullen in de webmail van het e-mail adres waarmee je e-mail wilt versturen. Dit kan je doen zoals bovenstaand beschreven. Het kan namelijk zijn dat hier twee maal je eigen e-mailadres staat ingevuld. In dat geval kan je daar dan het beste je voor- en achternaam invullen.