Heb je geen toegang meer tot het e-mailadres van je account of is dit e-mailadres niet meer in gebruik? Dan is het goed om een nieuw e-mailadres door te geven aan ons.
Het is belangrijk om bereikbaar te zijn op dit e-mailadres, omdat er voor een aantal handelingen vanuit jouw account een bericht ter bevestiging gestuurd wordt naar het e-mailadres waarmee je inlogt.
Het e-mailadres van je account kan gewijzigd worden met de juiste verificatie.
Neem contact op met onze specialisten. Dit kan alleen met een ticket. Stuur de juiste verificatie mee. Welk inlog e-mailadres nu gebruikt wordt en om welke domeinnaam het gaat.
Wij passen het voor je aan en bevestigen dit in een bericht aan jou. Je kunt vanaf dat moment inloggen met het nieuwe e-mailadres.
Let op:
Het wijzigen van het inlog e-mailadres kan gevolgen hebben
Het wijzigen van het e-mailadres van je account kan gevolgen hebben als je een domeinnaam bij ons weg wilt verhuizen. Bij veel extensies gaat een domeinnaam voor een bepaalde periode op slot na een wijziging. Neem in dat geval contact op met onze specialisten.
Lees hier meer: Domein verhuizen na wijzigen