Lukt het opvragen van de verhuiscode niet?
In jouw account kan het soms zijn dat het opvragen van een verhuiscode niet goed lukt. Je ziet dan een foutmelding verschijnen of je ontvangt geen verhuiscode.
Gebeurt dit bij jou, neem dan contact op met onze specialisten via een ticket.
Geef aan welke domeinnaam je wilt verhuizen en stuur gelijk de juiste verificatie mee in de bijlage.
- We vragen bij een particulier account om een kleurenkopie paspoort of ID (geen rijbewijs) van de eigenaar van het account waarop de domeinnaam staat.
- Bij een zakelijk account is dat een kleurenkopie paspoort of ID (geen rijbewijs) van de bestuurder, zoals in het KvK vermeld staat.
Na het ontvangen van de juiste verificatie maken wij een verhuiscode voor jou aan. Deze versturen wij naar het e-mailadres van het Mijndomein account, waarop de domeinnaam actief is.
Verhuis je binnen het eerste registratiejaar je domeinnaam naar een andere provider dan berekenen wij €5,00 administratiekosten exclusief btw. De factuur ontvang je van ons als je verhuizing volledig voltooid is.
Deze kosten berekenen wij niet als je domein al langer dan een jaar bij ons geregistreerd staat.
Verhuiscode voor een .be domein
De verhuiscode voor een .be domein vraag je niet op via jouw account. Dit gaat via een externe website. Lees hiervoor de handleiding: Verhuiscode .be domein.