Heb jij een Websitemaker pakket gekozen bij het kopen van jouw nieuwe domeinnaam? Of heb je het pakket op jouw bestaande domeinnaam gewijzigd naar een Websitemaker pakket?
Dan kan het soms gebeuren dat het Websitemaker pakket niet gelijk zichtbaar wordt bij de domeinnaam in jouw Mijn account. Je kan dan niet op de Websitemaker editor inloggen.
Is dit bij jou het geval?
Neem contact op met onze specialisten, zodat zij het probleem kunnen oplossen.
Het kan wel enkele dagen duren voordat het is opgelost. Je ontvangt van onze specialisten een bericht wanneer je aan de slag kan met de Websitemaker.
Wil je wel direct aan de slag?
We kunnen je dan via een alternatieve weg toegang geven tot de Websitemaker software. Neem ook hiervoor contact op met onze specialisten.
Welke informatie stuur je verder mee?
Vermeld in beide gevallen om welke domeinnaam het gaat.
Ook ontvangen wij graag een alternatief e-mailadres (anders als die je nu gebruikt in je Mijndomein account).