Volg de volgende stappen om te kijken waar de oorzaak ligt:
-
Kijk eerst in je spamfolder
-
Dit is het niet, ik heb een foutmelding ontvangen
De foutmelding staat in een e-mail en komt van afzender 'systeembeheerder'
Het onderwerp is: 'Onbestelbaar' of 'Mail delivery failed'
In deze e-mail staat de foutmelding met een code vermeld.
Klik hier voor de foutmeldingen
Staat de foutmelding die je hebt ontvangen er niet tussen? Neem dan contact op met onze specialisten.
-
Er is geen foutmelding ontvangen
Dan hebben wij onderstaande verzendgegevens nodig om je verder te helpen:
Vanaf welk e-mailadres en naar welk e-mailadres is het bericht verstuurd?
Wat is de datum en het tijdstip dat het bericht verstuurd is?
Het is belangrijk dat het verstuurde bericht niet ouder is dan 6 dagen.
Is het wel ouder dan 6 dagen? Vraag dan de verzender het bericht opnieuw naar jou te sturen.
Neem nu contact op met onze specialisten en geef de gegevens via een ticket door.