Volg deze stappen:
-
Controleer eerst of je e-mail geblokkeerd is.
Als een e-mailadres geblokkeerd is, kan je geen e-mail versturen.
Een e-mailadres kan geblokkeerd zijn door Mijndomein, wanneer wij signaleren dat jouw e-mailadres misbruikt is voor het versturen van SPAM. Controleer dit daarom eerst op deze manier:
- Log in op: Mijn account
- Klik op de 'domeinnaam'
- Klik achter e-mail op 'beheren'
- Kijk bij het juiste e-mailadres of je de melding 'geblokkeerd' ziet staan.
Een e-mailadres kan je niet zelf deblokkeren. Neem contact op met onze specialisten.
-
Dit is het niet, er komt een foutmelding in beeld
Als e-mail niet verstuurd kan worden, zie je een foutmelding op jouw beeldscherm na het versturen van een bericht.
De foutmeldingen die kunnen voorkomen vind je hier terug.
Staat de foutmelding die jij ziet er niet tussen? Neem dan contact op met onze specialisten.