Ervaar je een probleem uit het onderstaande lijstje? Dan leggen we in dit artikel uit hoe je de instellingen voor je e-mailadres, aangemaakt in je Mijndomein account, aanpast in Apple Mail op je iPhone.
- Apple Mail op je iPhone blijft vragen om je wachtwoord.
- Apple Mail op je iPhone toont een foutmelding dat er geen beveiligde verbinding kan worden gemaakt.
Mijndomein stapt over naar een andere partner voor het e-mailproduct. Stabiliteit is een van de belangrijkste redenen en daarom zijn onbeveiligde instellingen voor het uitlezen van je Mijndomein e-mailadres in een programma als Apple Mail niet meer mogelijk.
- Klik op Instellingen
- Klik op Mail
- Klik op Accounts
- Klik op je mailadres dat je via Mijndomein hebt lopen en wilt controleren/aanpassen
- Klik op Account. Controleer je Server Inkomende Post:
Hostnaam: mail.mijndomein.nl
Gebruikersnaam: je mailadres
Wachtwoord: je mailadres wachtwoord - Klik op Geavanceerd
- Controleer je Inkomend-instellingen en pas waar nodig aan. De juiste instellingen zijn als volgt.
Gebruik SSL: aan
Authenticatie: wachtwoord
Serverpoort: 993 (gebruik jij POP dan is de juiste poort 995) - Ga terug naar de vorige pagina.
- Klik op SMTP
- Klik op de hoofdserver
- Controleer je instellingen en pas waar nodig aan. De juiste instellingen zijn als volgt.
Hostnaam: mail.mijndomein.nl
Gebruikersnaam: je mailadres
Wachtwoord: je mailadres wachtwoord
Gebruik SSL: aan
Authenticatie: wachtwoord
Serverpoort: 587 (of 465)