Ervaar je een probleem uit het onderstaande lijstje? Dan leggen we in dit artikel uit hoe je de instellingen voor je e-mailadres, aangemaakt in je Mijndomein account, aanpast in de Outlook app op je mobiel.
- Outlook app op je mobiel blijft vragen om je wachtwoord.
- Outlook app op je mobiel toont een foutmelding dat er geen beveiligde verbinding kan worden gemaakt.
Mijndomein stapt over naar een andere partner voor het e-mailproduct. Stabiliteit is een van de belangrijkste redenen en daarom zijn onbeveiligde instellingen voor het uitlezen van je Mijndomein e-mailadres in een programma als de Outlook app op je mobiel niet meer mogelijk.
- Open het mailprogramma op je telefoon
- Klink linksboven op het rondje naast Postvak IN
- Klik rechtsonder op het tandwieltje om de Instellingen te openen
- Klik onder E-mailaccounts op je mailbox account
- Klik op Aanmeldingsgegevens bewerken
- Klik naast Geavanceerde instellingen gebruiken om de slider om te zetten
- Controleer hier je instellingen en pas waar nodig aan. De juiste instellingen zijn:
IMAP-hostnaam: mail.mijndomein.nl
IMAP-poort: 993 (gebruik jij POP dan is de juiste poort 995)
Poortbeveiliging: SSL
IMAP-gebruikersnaam: je e-mailadres
SMTP-hostnaam: mail.mijndomein.nl
SMTP-port: 465
Poortbeveiliging: SSL
SMTP-gebruikersnaam: je e-mailadres