Actuele status:

XMLRPC is momenteel geblokkeerd, voor HTTPS / SSL zijn er problemen met verlenging. Zie hierover ook onze statuspagina


Wil je inloggen op helpdesk.nl via je computer, laptop of tablet maar krijg je een foutmelding? Lees bovenin dit artikel wat je kan doen.

Via onze helpdesk kun je antwoorden vinden op de meest gestelde vragen en problemen.
Kan je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Neem dan contact op via de contactknop die je onderaan elke handleiding vindt.

Met de juiste informatie ben je nog sneller geholpen!
Stuur daarom altijd een foto of screenshot mee van:
  • instellingen (bijvoorbeeld van email, DNS of contactformulier van je website)
  • foutmeldingen (bijvoorbeeld versturen/ontvangen van email , of bereikbaarheid van de website)
Wil je gegevens laten wijzigen?
Stuur dan altijd een kopieID mee. Gebruik hiervoor de KopieID app van rijksoverheid.
Kom je er zelf niet uit met je website?
Laat Mijndomein je website maken, nu al vanaf €49,-!
Klik hier!