Na het opzeggen van een domeinnaam ontvang je een opzegcode. De opzegcode wordt gestuurd naar het e-mailadres dat je ook als inlog gebruikt voor Mijn account. Deze voer je in in Mijn account en daarmee wordt de opzegging definitief.
In 4 gevallen kan een opzegging niet gelijk voltooid worden:
-
Je hebt geen opzegcode ontvangen.
Kijk eerst nog even in de spamfolder van jouw e-mailadres, het kan zijn dat de e-mail hierin is terecht gekomen. Is dit niet het geval? Neem contact op met onze specialisten.
-
Je hebt het inlog e-mailadres van Mijn account op dezelfde dag gewijzigd, als de aanvraag van de opzegging.
Het duurt nu nog 1 dag voordat je de opzegcode op het nieuwe inlog e-mailadres kunt ontvangen. Je kunt een opzegging 1 dag na de wijziging doen. -
Je hebt een nieuw account aangemaakt op dezelfde dag, als de aanvraag van de opzegging.
Het duurt nu nog 1 dag voordat je de opzegcode op het nieuwe inlog e-mailadres kunt ontvangen. Je kunt een opzegging 1 dag na de wijziging doen. -
Je hebt geen toegang meer tot het e-mailadres dat jij gebruikt als inlog voor Mijn account.
Volg de handleiding: Inlog e-mailadres niet meer in gebruik.